همکاری با انبوه سازان و سازندگان در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد)

5.0/5
فهرست مطالب
همکاری با انبوه سازان و سازندگان در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد)

_ شما فقط تصمیم بگیرید و اراده کنید، فروش یا پیش فروش انحصاری املاک شما توسط تیم املاک آسایش در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد)

_ قرارداد منوپل برای فروش یا پیش فروش انحصاری املاک شما توسط تیم املاک آسایش در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد)

_ برای ارتباط و تبادل نظر برای فروش یا پیش فروش املاکتان در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد)، حتما فقط مستقیم با مدیریت املاک آسایش هماهنگ کنید

همکاری با انبوه سازان و سازندگان در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد)

شرایط ویژه املاک آسایش برای همکاری با انبوه سازان و سازندگان در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد)

املاک آسایش و مدیریت آن برای همکاری با انبوه سازن و سازندگان برای فروش یا پیش فروش املاکشان شرایط خاصی در نظر دارند که قسمتی از آن در ذیل آمده است و شرایط دیگر رودرو و حضورا در زمان عقد قرارداد با انبوه سازن و سازندگان توافق خواهد شد.

شما فقط تصمیم بگیرید و اراده کنید، فروش یا پیش فروش انحصاری املاک شما توسط تیم املاک آسایش در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد)

شما فقط تصمیم بگیرید و اراده کنید که فروش یا پیش فروش انحصاری املاکتان را به املاک آسایش در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد) و تیم مشاورین املاک آسایش بسپارید و املاک آسایش، مدیریت املاک آسایش و تیم آن با تمام وجود در خدمت شما خواهد بود و سعی در انجام آن در اسرع وقت و به بهترین شکل خواهد بود. املاک آسایش، مدیریت املاک آسایش و تیم آن برای همکاری و فروش انحصاری واحدهای ساخته شده و یا در حال ساخت (پیش فروش) انبوه سازان و سازندگان گرامی و محترم آمادگی خود را اعلام می دارد و با تیم فروش زبده و کاربلد خود آماده همکاری در مهندسی فروش واحدهای شما انبوه ساز عزیز و سازنده گرامی است. به قول معروف شما فقط لب تر کنید و دستور بدید، ما آماده ایم…

همکاری با انبوه سازان و سازندگان در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد)

قرارداد منوپل برای فروش یا پیش فروش انحصاری املاک شما توسط تیم املاک آسایش در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد)

انبوه سازان و سازندگان گرامی، برای همکاری در فروش یا پیش فروش، املاک آسایش و مدیریت املاک آملاک آسایش اصول و قاعده خاص خود را دارا می باشد  و فقط با عزیزانی همکاری خواهند داشت که انحصارا و فقط و فقط فروش یا پیش فروش املاک خود را به املاک آسایش بسپارند و به اصطلاح با ما قرارداد منوپل امضا کنند. در غیر این صورت بعید به نظر می رسد که راقب به همکاری بوده باشند. اگر با این شرط مشکلی ندارید با ما در تماس باشید.

همکاری با انبوه سازان و سازندگان در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد) 2

برای ارتباط و تبادل نظر برای فروش یا پیش فروش املاکتان در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد)، حتما فقط مستقیم با مدیریت املاک آسایش هماهنگ کنید

برای ارتباط و تبادل نظر فی مابین، از قبل با دفتر املاک آسایش تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید تا مستقیم فقط با مدیریت دفتر املاک آسایش جهت همکاری قرار ملاقات تنظیم شود تا با افتخار در خدمت شما سروران گرامی باشیم و از همکاری با شما مستفیض شویم.

آسایش شما، آرامش ماست

5.0/5
امتیاز دهید و نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}